Termékek Menü
0

Vásárlási feltételek

Vásárlási feltételek

A megrendelések leadása kizárólag internetes áruházunkban és azon keresztül lehetséges, akár regisztráció nélkül is. A telefonon vagy e-mailben beérkező rendeléseket nem tudjuk elfogadni.

A www.fmgyongy.hu webáruházban a regisztráció során általános személyes adatok, szállítási- és számlázási adatok megadására kerül sor. A regisztráció és az adatok megadás önkéntes és ingyenes. A Vevő/Felhasználó a www.fmgyongy.hu webáruházban történő megrendelésével, a regisztrációs űrlap kitöltésével és elküldésével egyidejűleg elfogadja és tudomásul veszi jelen szabályzatban és az összes menüpontban foglalt valamennyi feltételt, valamint az Általános Szerződési Feltételt (továbbiakban: ÁSZF), mely az ÁSZF menüpontban olvasható részletesen.

A nem valós, vagy nem működő e-mail cím, valamint valótlan adatok megadása esetén nem vállaljuk a felelősséget sem a szállítási késedelmekért vagy meghiúsulásáért, sem pedig az ebből adódó semminemű károkért Megrendelő felé. Kérem, minden esetben ellenőrizze elektronikus postaládájának telítettségét, működését, valamint ellenőrizze SPAM fiókját is, ha a beérkező levelek között nem találják a visszaigazoló levelünket. 

Ha a Vevő nem biztosítja a megrendelt termék átvételét és a csomagot vissza kell hozatnunk saját költségünkre, úgy legközelebb ugyanarra a címre nem minden esetben teljesítünk megrendelést. A csomag újraküldése csak abban az esetben lehetséges, ha Vevő előre kifizeti az áru értékét és a felmerülő szállítási költsége(ke)t. A TimeMachine International Kft. fenntartja a jogot, hogy saját megítélése alapján bizonyos címekre ne kézbesítsen. Amennyiben a TimeMachine International Kft. úgy dönt, hogy nem teljesíti a megrendelést, arról írásban értesítést küld a megadott e-mail címre. Az át nem vett csomag szállítási költségeit és minden károkozást a Vevőre terhelünk, melyet jogi úton érvényesítünk.

Fenntartjuk a jogot a már visszaigazolt megrendelések visszautasítására részben, vagy teljes egészben. Részben történő teljesítés kizárólag a Vevővel történő egyeztetést követően kerülhet sor. A termék vételárának előre történő kifizetése esetén a teljes összeget visszautaljuk Vevő részére nem teljesített rendelések esetén.

Minden költség a Vevőt terheli károkozás vagy csalás esetén!

Megrendelés menete

A termék kiválasztása
A vásárlónak lehetősége van választani, illetve rendelni az áruház termékei közül. A vásárló a kiválasztott termékre kattintva megtekintheti annak bővebb ismertetőjét, vásárlási szándéka esetén a megvásárolni kívánt terméket a "Kosárba” gomb megnyomásával egy virtuális kosárba helyezi. A Kosár "Megtekintés” gombjára kattintva megtalálja a vásárlás során kosárba helyezett termékeket, valamint a számla végösszegét és a szállítási költséget. Itt leellenőrizhetik rendelésük helyességét, különös tekintettel az árakra és a mennyiségekre, melyeket igény szerint módosíthatnak, javíthatnak is. A kosár automatikusan kiszámítja a rendelés végösszegét.

A megrendelés elküldése
Ha megfelelőnek tartja a kosárban elhelyezett termékek mennyiségét, leellenőrizte a végösszeget, és úgy döntött, hogy meg szeretné vásárolni őket, akkor egyszerűen kattintson a "Pénztár" gombra. Ezután lehetősége van kiválasztani, hogy már regisztrált vásárlóként szeretne-e belépni, új vásárlóként akar regisztrálni, esetleg regisztráció nélkül akar vásárolni. A megrendelések küldése regisztráció nélkül esetben a vásárló nem kerül be törzsvásárlói rendszerünkbe. 
Ha korábban már regisztrált áruházunkban, úgy adja meg a korábbi regisztráció során megadott e-mail címét és jelszavát. Ha új vásárlóként szeretne regisztrálni, akkor adja meg a vásárláshoz szükséges adatait, amelyeket a rendszer eltárol, és a legközelebbi vásárlás alkalmával már csak be kell jelentkeznie. Regisztráció nélküli vásárlás esetén adja meg számlázási és szállítási címét.
A következő lépésben válassza ki az Önnek megfelelő szállítási módot (GLS házhoz szállítás vagy GLS ComagPont által), valamint fizetési módot (utánvét, bankkártya, banki átutalás, PayPal, Simple). Ha egyetért a megrendelés tartalmával, akkor a megrendelés elküldéséhez kattintson a "Megrendelés” gombra.

Árak
Áraink a megrendelés időpontjában érvényes listaárak, amelyeket a webáruházban a termékek mellett találnak és forintban értendők. Az árak megtekintéséhez nem szükséges bejelentkezni. Az árak bruttó árak, az ÁFÁ-t tartalmazzák, azonban ezek az árak nem tartalmazzák a szállítási költséget. A szállítási költség a pénztár folyamat során a megrendelés véglegesítése előtt, valamint a Vásárlási feltételek között is megtalálható. Amennyiben a webáruházban hiba vagy hiányosság lép fel a termékeknél vagy az áraknál, fenntartjuk a jogot a korrekcióra. Ilyen esetben a hiba felismerése illetve módosítása után azonnal tájékoztatjuk a vevőt az új adatokról. A Vevő ezt követően még egyszer megerősítheti a megrendelést, vagy lehetőség van arra, hogy bármely fél elálljon a szerződéstől.

A megrendelések feldolgozása

A rendelések feldolgozása 24 órán belül megtörténik. Hétvégén, ünnepnapokon és munkaszüneti napokon nem minden esetben dolgozunk fel megrendeléseket.


Adatbeviteli hibák javításának lehetősége
Az adatbeviteli hibák javítására a „Megrendelés” gomb megnyomása előtt van lehetősége. 

Visszaigazolás
Minden megrendelésről e-mailes visszajelzést küldünk 48 órán belül. Ez azt jelenti, hogy a rendelés feladását követően egy automatikus e-mailt kap a rendelés beérkezéséről és később egyet a várható szállítási időpontról. Ha 48 órán belül nem kapja meg az e-mailt, kérem, a "Kapcsolat" menüpont alatt található bármelyik elérhetőségünkön jelezze. 

Megrendelés módosítása, törlése
A megrendelés utólagos módosítására/törlésére a megrendelés teljesítésének megkezdéséig csak írásos formában az fmgyongy@europe.com e-mailcímre küldött levélben vagy a "Kapcsolat" menüpont alatt található üzenetküldés alapján kerülhet sor.

Fizetési feltételek
Áruházunkban lehetőség van banki átutalásra, bankkártyás fizetésre és utánvéttel történő fizetésre. Utóbbi esetén a teljes vételárat szállítási költséggel együtt a küldemény átvételekor kell kifizetni készpénzben a küldemény kézbesítőjének.

Szállítás
A küldemények kézbesítése, szállítása GLS futárszolgálattal történik. A termék várható szállítási ideje megjelenik a termék ismertetési oldalán, valamint a visszaigazoló e-mail is tartalmazza. A szállítás időpontjáról lehetősége van egyeztetni a visszaigazoló e-mailben található telefonszámon.
Szállítási módok: GLS házhoz szállítás, GLS CsomagPont
Kiszállítási idő: csomag felvételét követő munkanapon történik. A GLS e-mail és/vagy SMS üzenetben értesíti a címzettet a csomagszállítás megrendeléséről. A GLS a kiszállítás napján újabb értesítőt küld, amikor a futár megkapja a csomagot és hozzárendeli a 3 órás időablakkal a várható kiszállítást. Az első sikertelen kézbesítés után elektronikus értesítést kap a címzett és interneten rendelkezhet a csomag további sorsáról. A felhasználó csomagját a következő elérhetőségen nyomon követheti:
https://gls-group.eu/HU/hu/csomagkovetes
Magyarország területén szállítási díjat nem számítunk fel.

Külföldre is szállítunk csomagokat az Európai Unió területére. Külföldre kizárólag úgy tudunk szállítani, ha a rendelés és a postaköltség bankkártyával vagy Magyar bankon keresztüli átutalással ki van egyenlítve. Amennyiben külföldről rendel, kérem, keressen minket előzetesen e-mail-ben.

A szállítástól elállás

A megrendeléseket a készlet erejéig tudjuk teljesíteni, ha a megrendelt termékek valamelyike nincs raktáron, szállítás előtt értesítést küldünk e-mail-ben a vásárló részére, így van lehetőség helyettesítő terméket választani. Amennyiben a vevő nem választ helyettesítő terméket megrendelést töröljük. A webáruház nem köt szerződést kiskorúakkal. A megrendelő a kereskedelmi feltételek elfogadásával nyilatkozik arról, hogy nagykorú.

Termékcsere, termék visszaküldése

Amennyiben a megrendelt termék nem nyeri el tetszését, illetve nem találja megfelelőnek és csereterméket kér, kérjük, valamelyik elérhetőségünkön jelezze visszaküldési szándékát, előzetes egyeztetés után küldjük a másik terméket, árát beszámítjuk a cseretermék árába. A cseretermék szállításával kapcsolatban felmerő szállítási költséget átvállaljuk. Amennyiben nem kér csereterméket, akkor a terméket csak eredeti állapotában és csomagolásában, hiánytalan mennyiségi, minőségi állapotában vesszük vissza. Kérés esetén későbbi rendelésénél beszámítjuk az árát vagy vissza utaljuk. Igazolt minőségi kifogás esetén a termék árát visszatérítjük.

Szerződéskötés feltételeire vonatkozó tájékoztatás
A szerződéskötés nyelve magyar, a megkötött szerződés írásban megkötöttnek minősül. A szerződés az automatikus visszaigazolás megérkezésével jön létre. A megkötött szerződést nem iktatjuk, utólag nem lesz hozzáférhető.

Tulajdonjogi kikötés
A leszállított áru a vételár teljes kifizetéséig a szállító tulajdonában marad.